הכינו ביתכם לחורף - שאיבת הצפות בתל אביב – א.א אינסטלציה

חברת א.א אינסטלציה מספקת שירות שאיבת הצפות בתל אביב לכל מי שסובל מהבעיה שנה אחר שנה בחורף. הלקוחות שלנו מגיעים משתי קטגוריות שונות: בעלי בתים פרטיים – מי שגר בבית צמוד קרקע, סין אם בבית פרטי או בבניין דירות ישן ללא עמודים, אשר דווקא בניינים ישנים מועדים לפורענות ובשל היותם ישנים כמו גם התשתית סביבם, הם אלו הסובלים הכי הרבה מבעיית ההצפות. קטגוריה שניה היא לאו דווקא בעלי בתי פרטיים אלא אפילו בעלי דירות בבניין שהביוב שלהם בדירה פוט נסתם והציף את הבית. שירות שאיבת הצפות בתל אביב מתאים גם עבורם.

אצל מי מזמינים שירות שאיבת הצפות בתל אביב ומה זה כולל

delivery

רק חברת אינסטלציה המספקת שירותי אינסטלציה כבדים ושירותי ביובית מספקת בין היתר גם שירות שאיבת הצפות בתל אביב. חברת א.א אינסטלציה מבירה ניסיון מקצועי רב ועמידה באתגרים לא פשוטים וטיפול במקרי חירום בהם היינו צריכים להגיע לשכונה ולטפל בהצפה שאיימה להרוס את כל הבית. אנו מספקים שירות פתיחת סתימות ביוב בתל אביב ולרשותנו משאית ביובית בתל אביב הטובה והעוצמתית ביותר, המספקת לנו אפשרות לשאוב כל מים מכל עומק בכל תנאי שטח. חברת א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב מקצועית בשירות נגד הצפת בתים בתל אביב ותשמח לסייע גם לכם בכל מקום בו אתה גר: בית פרטי או דירה בה הביוב נסתם כתוצאה מלכלוך, מגבונים וכדומה או במידה וזה בית פרטי אז בשל עומס גשמים בשילוב עם עלים תקועים וכדומה.

אנו אחת החברות המובילות והמנסות ביותר בתחום בעלות הציוד היקר והמתקדם ביותר לאיתור כל נזילה, פתיחת כל סתימה ושאיבת כל הצפה בכל נכס קיים, על הקרקע או בקומה גבוהה. לרשותנו צוות מקצוענים שלא מוותר ונחוש בעבודתו לסייע לכל מי שזקוק לכך בהקדם האפשרי. אנו עומדים בלוח זמנים ומספקים שירות מקצועי ללא פשרות להתגברות על כל שאיבת הצפות או נזילות ובעזרת ציוד מתקדם יודעים לטפל גם בבעיות אינסטלציה מורכבות המצריכות מאתנו מחשב וטיפול בתשתית בעייתי, הגעה לנקודות בלתי אפשריות ועוד.

סתימות ביוב בתל אביב – משחררים כל סתימה בכל שטח – א.א. אינסטלציה

צריכים שירות שאיבת הצפות בתל אביב או שירות פתיחת סתימות ביוב בתל אביב? יש רק כמה חברות באזור מגוריכם המספקת שירות מורכב זה ואנו אחת מהן. חברת א.א. אינסטלציה היא חברה מוביל בתחום, המספקת שירותי אינסטלציה מורכבים כולל צילום צנרת וקווי ביוב על ידי מצלמה טרמית, הפקת דוחות לחברות הביטוח, הוצאת שורשים, תיקון נקודתי על ידי פאטץ' ושימוש במכונת שאיבה ביובית לשחרור כל סתימה ולטיפול בכל הצפה בשטח.

חזקה יותר ועוצמתית יותר - משאית ביובית בתל אביב של א.א. אינסטלציה

שאיבת הצפות בתל אביב מבצעים על ידי משאית ביובית בתל אביב שמצליחה לשאוב מקורות מים עמוקים במקרים של גשמים, נזילות, פיצוצי צינור, שאיבת ביוב כדומה. חברתנו מחזיקה במשאית הביובית החדשה ביותר והמתקדמת ביותר בתחום ומספקת מעטפת שירותים בתחום האינסטלציה לפתרון כל בעיה החל משחרור סתימה ועד החלפת כל קוו הצנרת בבית במידה ויש צורך.

למי פונים במקרה של הצפת בתים בתל אביב

מחפשים חברה רצינית לביצועה עבודת שאיבת הצפות בתל אביב? חברת א.א. אינסטלציה סייעה לקוחת רבים במקרים של הצפת בתים בתל אביב מכל סיבה שהי א עבור לקוחות הגרים בבתים פרטיים או בדירות בבנייני קומות. אנו מסייעים גם במצבים פשוטים בהם ניתן לשחרר סתימה בעזרת ספירלה למשל או ציוד מכאני קל וגם במקרים מורכבים יותר של הצפות מלאות בבתים על הקרקע ומטפלים בשורש הבעיה, מתקנים צנרת ומחליפים אותה בעת הצורך לאחר איתור הנזילה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ושאיבת המים באמצעים מכאניים מתקדמים.

לסיכום

סובלים מהצפה בבית? יש לכם נזילה שלא הצלחתם למצוא את המקור שלה הגורמת לרטיבות חוזרת? אל תזניחו ואל תתנו לזה להתפתח שכן הנזק עלול להיות בלתי הפיך, להגיע לשכנים וליצור בעיה גדולה יותר בהמשך. בנוסף עליכם לדעת שעובש מסוכן מאוד לבריאות ואין להשאירו בשום מצב. לכן במקרה של רטיבות שמקורה בנזילה פנימית באחד הקירות, רק שירות צילום קו צנרת וטיפול בבעיה יכולים לפתור את הבעיה במצב זה. 

פנו אליו ונשמח לייעץ לכם לגביי שאיבת הצפות בתל אביב, החלפת צנרת בתל אביב איתור נזילות, ייבוש רטיבות וכל בעיית צנרת או בעיית אינסטלציה מורכבת שאתם סובלים ממנה בבית פרטי או בדירה – לחברת א.א. אינסטלציה יש את כל הפתרונות המתקדמים ביותר לפתרון כל בעיי נזילה, סתימה או הצפה שיש לכם. השאירו רפטים או צרו קשר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם פרטים נוספים והצעת מחיר. בהצלחה.

שאלות ותשובות - שאיבת הצפות בתל אביב

כן, רוב ההצפות דווקא לא נגרמות מסיבה של גשם בבית פרטי אלא בבתים פרטיים במערכת הביוב המרכזי נסתמה כתוצאה משימוש לא רצוי במגבונים, שערות שהצטברו באמבטיה וכדומה. אנו מטפלים בהצפות אלה בקלות בעזרת ציוד בסיס וגם בהצפות מאסיביות יותר בהם יש צורך בשאיבת הצפות המים על ידי מכונה מיוחדת המתאימה לכך.

כן, חברתנו נעזרת בציוד החדיש ביותר בתחום, מצלמות אינפרה אדום ומצלמות טרמיות המסוגלות לסרוק ולאתר את מקור הנזילה בקיר ללא צורך בשבירת החרסינות בחדר האמבטיה למשל או שבירת הקיר ויכולים לבצע טיפול ותיקון נקודתיים ולתקן כל בעיה הגורמת לנזילה.

כיום יש מודעות רבה יותר בקרב הציבור אשר יודע כבר שמגבונים למשל, הם האויב מספר אחד של כל בית הגורם לסתימות גם במערכת הביוב המרכזית ובזכותם יש לנו הרבה עבודה… אז מי שעדיין לא יודע: אין להוריד מגבונים באסלה! אם אתם רואים צוותים של העירייה מגיעים לפתחי ביוב מרכזיים ברחוב ועוסקים בשאיבת והצאת לכלוך מהביוב על ידי מכונת ביובית דעו שהרוב זה בגלל המגבונים שאתם מורידים באסלה אז הימנעו מכך. כמו כן שימו מסנן פשוט שעולה כמה שקלים בודדים בכל פתח ניקוז לרבות בכיור המבטח ובאמבטיה וחסכו מעצמכם סתימות, הצפות, שאיבת הצפות ובעיות אינסטלציה אחרות.

לא בהכרח. עובש נגרם ומצטבר כתוצאה מלחות. ייתכן ויצטבר לכם עובש בחדר האמבטיה כתוצאה מכך לכן רצוי לאוורר את חדר האמבטיה לאחר שימוש. יחד עם זאת עובש הוא סימן מטריד להיתכנות נזילה בקיר או בתקרה ובכל מקרה ברגע שאתם מבחינים בעובש נקו אותו מיד כי הוא מסוכן מאוד לבריאות ועלול לגרום למחלות.

כן, שירות שאיבת הצפות בתל אביב על יעי חברתנו תקפה לאישור עבור חברת ביטוח. מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים והזמנת שירות עכשיו. תודה ובהצלחה!

דילוג לתוכן