נזילה מהתקרה בתל אביב

נזילה מהתקרה בתל אביב – הכירו את כל הסיבות ודרכי ההתמודדות

אנשים רבים נאלצים להסתייע בשירותם של אינסטלטורים מקצועיים במטרה להתמודד עם רטיבויות ונזילות בחללים שונים בכל דירתם. ישנן שתי סיבות מרכזיות בגינן יש לא מעט מקרי נזילה מהתקרה בתל אביב המחייבים התערבות מקצועית להתגברות על הבעיה. הסיבה הראשונה היא כמובן חדירתם של מי הגשמים בעונת החורף הרטובה. ישנל בניינים רבים בכל רחבי הארץ שלא עוברים עבודות איטום גגות וקירות חיצוניים באופן קבוע מידי כמה שנים מה שחושף את הבניין כולו לפגיעה של נזקי מזג האוויר. אם גם אתם לא מקפידים על עבודות איטום לגג הבניין וכן לקירותיו החיצוניים, חשוב לדעת כי קיים סיכוי בלתי מבוטל שעונת החורף הגשומה הבאה תגרום ללא מעט מקרי נזילה מהתקרה בתל אביב ובכל רחבי הארץ. מעבר לכך שעבודות איטום גגות וקירות חיצוניים מסייעות למניעת חדירתם של מי הגשמים לחלל הפנימי של הבניין, הן גם מסייעות להגנה מלאה מפני השמש היוקדת בימי הקיץ החמים. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ישמחו להעניק לכם את מירב השירותים הנדרשים להתמודדות יעילה, מהירה ומקצועית עם נזילה מהתקרה בתל אביב כך שתוכלו ליהנות מטיפול יעיל ללא צורך בפגיעה בקירות, בגגות או במרצפות הדירה.

פיצוץ במערכות צנרת פנימיות – דרכי ההתמודדות המקובלות בעבר אל מול השיטות החדשניות והמתקדמות בהווה

הסיבה השניה בגינה רבים מדווחים לאינסטלטור שלהם על נזילה מהתקרה בתל אביב היא פיצוץ במערכות הצנרת החבויות בפנים קירות הדירה. כידוע, לכל דירת מגורים יש לא מעט תשתיות חבויות בחלל הפנימי של קירות הדירה במטרה לשמור על מראה נקי ואסתטי. כאשר ישנה נזילה בשירותים או  נזילה מהתקרה בתל אביב, קיים סיכוי סביר שהדבר נובע ממערכות צנרת פנימיות תקולות שלא מצליחות להוביל את המים ללא נזילה. עד לפני מספר שנים בודדות הליך איתור נזילות ממערכות צנרת פנימיות הצריכו מכל אינסטלטור לחשוף חלקים נרחבים מאוד במערכת הצנרת הפגועה במטרה להתחקות אחר מקור הנזילה המדוייק ולהתגבר עליו. שיטה זו מצריכה פגיעה נרחבת בתקרת הדירה, בקירותיה או במרצפותיה, בהתאם למיקום הנזילה. מעבר לכך, גם לאחר חשיפה נרחבת של מערכות הצנרת בדירה וזיהוי הנזילה, כלל לא בטוח שהנזילה שזוהתה היא אכן הנזילה היחידה במערכות הצנרת, מה שעלול להוביל לטיפול חלקי בלבד בבעיה. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב יודעים להתמודד על הצד הטוב ביותר עם נזילה מהתקרה בתל אביב תוך חיסכון מרבי בזמן יקר ובמאמץ.

הרבה מעבר לרטיבות – התמודדות מהירה עם הנזילה תחסוך פגיעה נרחבת בבניין כולו

אם גם אתם מזהים נזילה מהתקרה בתל אביב, חשוב לדעת כי חדירתם של נוזלים לקירות הפנימיים של הדירה או הבניין שלכם מייצרים הרבה מעבר לרטיבות או לחות בלבד. המים אשר מחלחלים אל עומק קירות הדירה או הבניין פוגשים בדרכם תשתיות חשובות אשר מקנות לבניין את יציבותו ועמידותו לאורך שנים. המים פוגעים בכל חלקי הבניין לרבות בברזלים המשולבים להעלאת רמת היציבות והעמידות של הבניין. רטיבות מתמשכת עלולה לפגוע בעמידותו ויציבותו של הבניין עד כדי מצבי סיכון בטיחות כלל הגרים בו. אם לא די בכך, חדירתם של נוזלים לפנים קירות הדירה או הבניין פוגעים במראהו ומאיצים את בלאי המבנה. בניינים ללא איטום או ללא טיפול במקרי נזילה בשירותים או נזילה מהתקרה בתל אביב נראים ישנים ומוזנחים, מה שכמובן משפיע באופן ישיר על ערכן של הדירות. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב מכירים את כל השיטות המתקדמות ביותר להתמודדות מיטבית עם כל מקרה נזילה מהתקרה בתל אביב.

הכירו את השיטות המתקדמות ביותר – מצלמה תרמית, מערכת גז וגלאי לחות רגיש במיוחד

השיטה הראשונה כוללת שילוב מערכת גז מקצועית וחדשנית אשר מזרימה גז טבעי אל עומק מערכות האינסטלציה החבויות בדירתכם. הגז הטבעי מתפשט באופן שווה בכל חלקי מערכת האינסטלציה פרט למקום אחד, מקור הנזילה. במקור הנזילה ניתן יהיה לזהות ריכוז גבוה במיוחד של גז טבעי, מה שמעיד על מציאת מקור הנזילה עוד לפני חשיפת מערכת הצנרת. בעזרת שיטה מתקדמת זו ניתן לחסוך עבודה רבה, קשה ומייגעת של חשיפת מערכות צנרת חבויות תוך פגיעה בקירות, בתקרה ובמרצפות הדירה. מעבר לחיסכון הגדול בעבודה קשה, ניתן להוזיל את כל הליך ההתמודדות עם נזילה מהתקרה בתל אביב בשל קיצור ניכר של זמני העבודה. חשוב להדגיש ולומר כי הגז הטבעי המשולב בשיטה מתקדמת זו אינו מסוכן כלל לבריאותם של הגרים בדירה. השיטה השניה והחדשנית לא פחות כוללת מצלמה תרמית מקצועית לאיתור מקור הנזילה על ידי השוואת טמפרטורות. מצלמה תרמית מתקדמת זו מאפשרת לאינסטלטורים מקצועיים ומיומנים להצביע על המקור המדויק של נזילה מהתקרה בתל אביב גם ללא חשיפת צנרת כלל. בדומה לשיטת הגז הטבעי, גם שיטה חוסכת לא מעט זמן יקר ועבודה קשה. השיטה השלישית והאחרונה כוללת גלאי לחות רגיש במיוחד אשר מסייע לאינסטלטורים להצביע על הנקודה הרטובה ביותר באזור הנזילה, מה שעל פי רוב מעיד על מקורה. הליך איתור נזילות בכל חללי הדירה בעזרת מערכות אלה חוסך לבעלי הדירה פגיעה נרחבת, זמן יקר ולא מעט כסף, וכן לאנשי המקצוע זמן רב ולא מעט מאמץ. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב מבטיחים לכל לקוחותיהם התמודדות מיטבית עם כל נזילה מהתקרה בתל אביב בעזרת מערכות מתקדמות וחדשניות לשיפור כל הליך איתור נזילות

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן