פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב

פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב – כל מה שחשוב שתכירו על סתימות שורשים

לא אחת קורה ששורשי העצים ברחוב מצליחים לחדור לצנרת הביוב, מה שגורם לסתימות רבות. שורשי העצים אשר מזהים מקור מים בלתי נגמר חודרים לצנרת האינסטלציה במטרה להזין את עצמם ללא הגבלה. ברוב המקרים מדובר על צנרת עמוקה וכללית, מה שעלול לייצר בעיות אינסטלציה מקיפות לבניין שלם או אף לכמה בניינים סמוכים. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב אשר סיים את כל מסלול הכשרתו בהצלחה ידע להתמודד עם כל בעיה שהוא יכול להגיע אליה אך הבעיה הגדולה בהליך פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב היא שפעמים רבות מקור הבעיה ממוקם עמוק בתוך בטן האדמה, מה שמקשה על האינסטלטור להתמודד עם השורשים. אם גם הבניין שלכם מתמודד עם סתימות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה ובהיקפים גדולים, קיים סיכוי סביר כי מערכת האינסטלציה הפנימית של הבניין אשר ממוקמת עמוק בתוך בטן האדמה, מתמודדות עם שורשי עצים סוררים המחפשים הזנה בלתי מוגבלת. על מנת להתמודד נכון עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב, חשוב לדעת לבחור נכון אינסטלטור מקצועי ומיומן שידע לזהות את מקור הבעיה ולא יעניק לכם פיתרון נקודתי שיחזיק מעמד מספר ימים בודדים בלבד. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ידע לזהות האם גורמי הבעיה הם אכן שורשי העצים עמוק בתוך בטן האדמה ומה הדרך הטובה ביותר להתמודד עימם.

התמודדות עם סתימות נקודתיות בפתחי הניקוז בדירתכם בלבד

בשונה מהליך פתיחת סתימה בכיור בתל אביב, עימו כל פותח סתימות ביוב מקצועי ידע להתמודד תוך דקות ספורות, הליך פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב סבוך ומורכב הרבה יותר. בהתמודדות עם פתיחת סתימה בכיור ניתן להגיע לכל חלקי הצנרת וכך להתחקות בקלות אחר מקור הבעיה. ישנן שיטות רבות להתמודדות עם סתימות נקודתיות בכיורים ביתיים או בחדר הרחצה ביניהם ניתן למנות את השימוש במים רותחים, בפומפה או בקפיץ ייעודי שכל תפקידו לצוד את כל המפריע לזרימתם התקינה של המים. רגע לפני שניגע בכל הפתרונות להתמודדות עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב, חשוב להכיר כמה מהשיטות הטובות ביותר להתמודדות עם סתימות ביתיות בכל פתחי הניקוז של הדירה. ראשית, אם אתם מתמודדים עם הצפות בכל פעם שאתם פותחים את הברז, כנראה שהסתימה הבאה בדיוק בשלבי התהוותה. הגורמים השכיחים ביותר לסתימות בכיורי הדירה או בשאר פתחי הניקוז הם פסולת שנזרקה לניאגרה או לכיורים בדירה, הצטברות של שאריות מזון שונות בכיור המטבח שנשטפו לפתח הניקוז בעת שטיפת הכלים המלוכלכים, מגבונים ונייר טואלט בשירותים, הצטברות של שיערות בפתח הניקוז של המקלחת וכמובן, הצטברות שומן קר שהתקשה והפך לגוש המונע את זרימתם התקינה של המים. אנשים רבים לא מודעים לכך שהשומן שנראה להם נוזלי לחלוטין יכול להפוך להצטברות גושית קשה במיוחד שתגרום לסתימות עיקשות ולכן חשוב להדגיש כי כאשר השומן מתקרר הוא מתקשה והופך קשה כך שהוא יכול לגרור בעיות אינסטלציה רבות.

כך תצליחו להתגבר על לא מעט סתימות בכוחות עצמכם

ישנן לא מעט שיטות להתמודדות עם סתימות נקודתיות בכל פתחי הניקוז בדירתכם שכל פותח סתימות ביוב בתל אביב מכיר בעל פה. בין השיטות הטובות ביותר בעזרתן גם אתם יכולים להתמודד עם סתימות רבות בכוחות עצמכם ניתן למנות את שפיכת מים חמים לפתח הניקוז, שימוש בפומפה, שימוש בחומרים מיוחדים לפתיחת סתימות או שימוש בקפיץ ייעודי, כפי שציינו מעלה. המים הרותחים לא אחת מצליחים להמיס את הגורם לסתימה כך שהוא מחליק לו במורד הצנרת ומאפשר את זרימתם התקינה של המים. מומלץ לשפוך מים חמים בדיוק לפתח הניקוז כל מספר דקות על מנת לאפשר למים לעשות את פעולתם בצורה מיטבית ולהמיס את כל המפריע. אם שיטה זו לא עובדת, ניתן לשלוף את הפומפה המסורתית ולהתחיל לפמפם בעזרתה בצורה מדויקת ואטומה ליצירת ואקום מיטבי. חשוב לדעת כי בניגוד למקובל לחשוב, שימוש נכון בפומפה יסייע לכם להתמודדות עם רוב ככל הסתימות בדירתכם. אך במידה וגם שיטה זו אינה מצליחה, ישנה אפשרות של שימוש בחומרים מיוחדים ששופכים לפתח הניקוז והם מצליחים לפתוח את הסתימה. ישנם לא מעט סוגים שונים של חומרים מעין אלה ולכן קיימת חשיבות רבה לעשות בהם שימוש בהתאם להוראות המצורפות לכל חומר. שיטה נוספת לאמיצים בלבד כוללת הפשלת שרוולים ופתיחת הסיפונים. לכל ברז יש סיפון מתחת שנראה כמין כוס. את הסיפון ניתן לפרק בקלות רבה ולגלות בו לא מעט שאריות מזון, שקיות ניילון וגורמים שונים למניעת זרימתם התקינה של המים. חשוב להניח דלי מתחת לסיפון לפני שפותחים אותו כי הוא מכיל מים שכנראה ישפכו בעת פתיחתו. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ידע להתגבר על כל בעיה בצורה יעילה, מהירה ומקצועית כולל פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב.  

הליך פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב בשתי שיטות אפשריות

באשר להתמודדות עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב, הסיפור שונה לחלוטין. כפי שהזכרנו מעלה, מקור הסתימה לרוב ממוקם בעומק האדמה במערכות צנרת מאסיביות וכוללות במיוחד. מיקום זה של הבעיה מקשה מאוד על א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב להתמודד נכון עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב, מה שלרוב מצריך את סיועה של הביובית. ביובית היא משאית אינסטלציה גדולה אשר כל תפקידה להתגבר על בעיות אינסטלציה גדולות ומקיפות אשר מקורן עמוק בתוך בטן האדמה. המשאית מצויידת עם צינורות ארוכים שיגיעו לעומק הבעיה ויצליחו להתמודד עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב. מעבר לצינורות, המשאית כוללת מכל גדול אשר מכיל את כל מה שהצינורות ישאבו מעומק הצנרת. עוצמת השאיבה של הביובית חזקה במיוחד כך שעל פי רוב השאיבה תספיק להתמודדות עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב. במקרים חריגים בהם הביובית לא מצליחה לשאוב את כל המפריע לזרימתם התקינה של המים, היא תזרים מים רותחים בלחץ גבוהה, אשר יצליחו להתגבר על כל בעיה.

הזרמת מים רותחים בלחץ גבוה בעזרתה של הביובית ושימוש בחומרי קטילה מוקצפים

התמודדות עם פתיחת סתימות ביוב שורשים בתל אביב על ידי שאיבת הביובית לא תצליח לספק תוצאות מיטביות. הזרמת מים רותחים יצליחו להתגבר על הבעיה ויצמידו את שורשי העצים לדפנות העליונות של הצנרת, מה שיאפשר את זרימתם התקינה של המים. ישנם מקרים בהם שורשי העצים יחזרו לסורם תוך מספר חודשים, מה שיצריך טיפול שונה הכולל חומרים מיוחדים לקטילת כל שורשי העצים. חשוב להדגיש כי רוב החומרים ישטפו עם המים בחלק התחתון של הצנרת בעוד שורשי העצים ממוקמים בחלקה העליון, מה שיגרום לחוסר יעילות. לכן, חשוב לבחור חומרים מוקצפים אשר יוצרים קצף שמגיע לכל דפנות הצנרת. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ידע להתמודד עם הבעיה בעזרת החומרים הטובים ביותר.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן