נזילה בגג בתל אביב

נזילה בגג בתל אביב – כך תצליחו לאתר את מקור הנזילה ולהתגבר עליה בצורה מיטבית ומקצועית

נזילות מים אשר חודרות לפנים קירות הבניין עלולות לייצר לא מעט נזקים עד כדי ערעור כל יציבותו ועמידותו של הבניין. המים שחודרים לפנים הקירות מחלישים את כל יסודותיהם ואף מחלחלים אט אט עד שמגיעים לבסיסי הבניין. אז אם גם אתם מתמודדים עם נזילה בגג בתל אביב, חשוב להזעיק את שירותי א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב שידעו להעניק שירות מלא ומיטבי למיגור התופעה. אנשים רבים שאינם מודעים לסכנות ולפגיעות הרבות שחדירת המים לפנים הקירות עלולה לייצר, לא ממהרים להתמודד נכון ומקצועי עם הבעיה. התמודדות שאינה נכונה תגרום לכך שמים רבים ימשיכו לחדור לפנים קירות הבניין שלכם וימשיכו את הפגיעה בכל יסודות הבניין. המים שחודרים מחלידים את יסודות הברזל ואף מפוררים את כל שאר חומרי הבנייה, מה שעלול לפגוע בעמידותו של הבניין כולו לאורך שנים, ואף לערער את יציבותו ולסכן את כל הגרים בו. לכן, על מנת למנוע מצבים אלה, אם אתם מתמודדים עם נזילה בגג בתל אביב, אל לכם להתמהמה, א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ישמח לעמוד לשירותכם להתגברות מיטבית ומקצועית על כל בעיה.

נזילה בגג משתי סיבות – מי הגשמים או נזילה ממערכות צנרת חבויות

אז לפני שניגע בכמה נקודות חשובות אודות הליך איתור מקור הנזילה והתגברות עליה, חשוב לדעת כי ישנן שתי סיבות מרכזיות בגינן מים חודרים לפנים קירות הבניין. הסיבה הראשונה היא מי הגשמים אשר מכים על קירות הבניין וכמובן נצברים על גג הבניין. חדירת מי הגשמים לפנים הקירות לא חייבת להתרחש רק מגג הבניין עקב המים הרבים שנצברים בו אלא גם דרך קירות הבניין. על מנת לאטום את כל הקירות וגג הבניין, חשוב להקפיד על עבודות איטום מקצועיות מידי כמה שנים. אנשים רבים כלל לא מודעים לעובדה כי הבניין שלהם צריך לעבור עבודות איטום על מנת למנוע את פגיעתם של תנאי מזג האוויר בקירות הבניין בכלל, וכן למנוע את חדירת מי הגשמים בפרט. בעזרת שירותי איתור נזילות מים בקיר בתל אביב ואיטום קירות חיצוניים וכן שירותי איטום גגות, ניתן לשמור על הבניין מפני כל תנאי מזג האוויר בצורה מיטבית ובכך למנוע את חדירתם של מי הגשמים לפנים קירות הבניין שלכם. אז הצעד הראשון למניעת נזילה בגג בתל אביב הוא הקפדה על שירותי איטום מקצועיים מידי כמה שנים.

הליך איתור מקור הנזילה ממערכות צנרת חבויות עבר שינויים רבים – הכירו את השיטות המתקדמות ביותר

הסיבה השניה בגינה רבים מזעיקים את א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב להתמודדות עם נזילה בגג בתל אביב היא פיצוץ של מערכת אינסטלציה חבויה. כידוע, בכל דירת מגורים ישנן לא מעט מערכות אינסטלציה חבויות אשר מובילות את כל המים הנדרשים למחייה בדירה על ידי צינורות העוברים בפנים הקירות. כאשר ישנה נזילה או פיצוץ באחד ממערכות האינסטלציה הללו, המים שנוזלים מהצינורות חודרים ישר לפנים קירות הדירה שלכם. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ידע להתמודד עם כל בעיה בצורה הטובה והמקצועית ביותר, גם אם מדובר מנזילה בפנים קירות הדירה. עד לפני מספר שנים בודדות, נזילה בגג בתל אביב אשר נגרמת מנזילה של מערכות אינסטלציה חבויות חייבה כל אינסטלטור לפתוח חלקים נרחבים מתקרת דירה או מקירותיה על מנת לנסות ולהתחקות אחר מקור הנזילה. עבודה זו של התמודדות עם נזילה בגג בתל אביב הצריכה לא מעט זמן יקר ועבודה קשה במיוחד. גם לאחר חשיפה נרחבת של מערכות האינסטלציה (על ידי פגיעה בתקרת הדירה או בקירותיה) לא תמיד מקור הנזילה המזוהה הוא מקור הנזילה הבלעדי, מה שעלול לגרום לצמצום התופעה בלבד.

זיהוי מדוייק וממוקד ללא צורך בחשיפת מערכות האינסטלציה

אך בשנים האחרונות, בעזרת לא מעט שיפורים טכנולוגיים, חלו שינויים רבים המאפשרים התמודדות טובה, מהירה ופשוטה הרבה יותר עם נזילה בגג בתל אביב. א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב לא צריך לשבור קירות ולחשוף חלקים נרחבים ממערכת האינסטלציה על מנת להתגבר על הבעיה, כיום ישנן מערכות מתקדמות אשר יודעות להצביע על מקור הנזילה ללא צורך בחשיפת מערכות האינסטלציה כלל. בעזרת מערכות מתקדמות אלה, כל אינסטלטור מקצועי ומיומן ידע להצביע במדויק על מקור הנזילה עוד לפני שהוא יגע בתקרת הדירה או בקירותיה. נוסף על כך, מערכות אלה מאפשרות לדעת בוודאות כי אין מקורות נזילה נוספים. אז רגע לפני שאתם מזעיקים אינסטלטור להתמודדות עם נזילה בגג בתל אביב, כדאי שתכירו כמה מהמערכות המתקדמות ביותר.

מערכת גז מתקדמת, מצלמה תרמית וגלאי לחות רגיש במיוחד – איתור מוצלח של מקור נזילה בגג בתל אביב

האפשרות הראשונה להתחקות במדויק אחר מקור נזילה בגג בתל אביב כוללת מערכת גז מתקדמת אשר מזרימה גז טבעי למערכת האינסטלציה החבויה בדירתכם. בעזרת מכשור המערכת ניתן לזהות גז בכמות זהה בכל חלקי הצנרת פרט למקום אחד בו יהיה ריכוז גבוהה יותר, מקור הנזילה. המקום בו ריכוז הגז גבוהה ביותר, הוא מקור הנזילה כך שעל מנת להתגבר על נזילה בגג בתל אביב יש לטפל בו באופן נקודתי בלבד. האפשרות השנייה היא מצלמה תרמית מתקדמת המאפשרת לזהות את מקור נזילה בגג בתל אביב על ידי הטמפרטורה. אפשרות מתקדמת זו אף היא תאפשר לאינסטלטור, א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב, לאתר את מקור הבעיה במהירות וביעילות רבה ולטפל בבעיה באופן נקודתי ללא פגיעה נרחבת בכל תקרת הדירה או בקירותיה. האפשרות השלישית להתמודדות עם נזילה מהתקרה בתל אביב היא בעזרת גלאי לחות רגיש במיוחד. גלאי זה ידע לזהות את המקום הרטוב ביותר וכך א.א אינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב ידע להתחקות אחר מקור נזילה מהתקרה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן